söndag 11 september 2011

Sjuk i högklackat

Klockan är 00:30 och jag sjunker tungt ner i sängen. Åh så skönt det skall bli att lägga sig ner.
Jag har under åtta timmar "stått vid mannens sida" och försökt vara social mot folk jag aldrig träffat. Det hade varit helt ok om det inte varit för att jag har feber ont i kroppen och hemsk huvudvärk. Det kan vara lite utmattande med såna här tillställningar även om man är frisk. Men som sjuk, under så många timmar....
Fick tillslut lämna kvar mannen och åka hem själv.

Det är tyst och lungt i rummet. Jag kurar ihop under täcket (halleluja sån himmelsk känsla).
Men nu kan jag inte sova. Saknar Bebis och Vovve som sover i ett annat hotellrum med mina supersnälla föräldrar. Och oroar mig för hur/när min "salongsberusade" man skall ta sig hem genom Falun.

Fast det är så underbart att ligga här på hotellrummet nu, så kan jag ändå inte slappna av. Är inte riktigt hel utan min familj intill <3


Stadstjej blir Lantlolla via Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar