torsdag 8 september 2011

Promenera med Pyjamas i Falun

Färden som jag inte trodde kunde bli värre. Blev värre!
De sista två timmarna till Falun blev rena mardrömmen. Mitt lilla hjärta kräktes och kräktes, på allt, barnstolen, baksätet, sina kläder (alla tre ombytena), på leksakerna, på sin mamma osv. Det var hemskt! Och oturen bara fortsatte när vi kom till hotellet. Orkar inte ens skriva om det.

Nu är klockan snart tio på kvällen och jag skakar av utmattning. Lille M sover tätt intill mig, snuttandes på sin kudde.
Jag hoppas på en natt med ostörd sömn och ser fram emot en hotelfrukost.
Imorgon skall jag ta med mig plutten på stan i pyamas (han har spytt ner alla sina kläder) för att köpa byxa och tröjor till honom... Tror ni folk kommer stirra?!


Stadstjej blir Lantlolla via Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar