fredag 2 september 2011

Dagislämning & Loppis rensning

Shit en sån mesig lipsill jag är!



Lämnade plutten för andra dagen idag och mitt hjärta brast när jag såg det tåras i ögonen på honom. . . Jag cyklade hem i ösregn så mina tårar syntes inte som tur var.


När jag hämtat hem honom igår så mös vi och kramades resten av eftermiddagen och kvällen.
Jag längtar redan tills jag skall iväg och hämta hem honom igen. Idag är det ju fredag, så jag skall fixa lite "fredagsmys" till snutten.



Nu sysselsätter jag mig med att rensa i garaget. Imorgon skall jag sälja på IKEAS stora Loppis
Förra året (som var första året IKEA arrangerade Loppis) blev en succé för både säljare, köpare (& för IKEA).
Så om du inte har något för dig tycker jag du skall kolla upp om ditt närmsta IKEA också har loppis och passa på att fynda lite.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar