fredag 16 september 2011

Cykelvagn är grejen

Äntligen har vi införskaffat en cykelvagn. Vet inte vem som är gladast (jag eller lille M).


Efter en vecka av regn & rusk, så fick jag nog! Plöjde igenom Blocket och Tradera tills jag hittade denna lilla "pärla" till ett riktigt bra pris.

Men det blev oväntad konkurrens om vagnen. Vovve tyckte det såg riktigt mysigt ut och var först med att hoppa in & prov det nya vrålåket.



Lille M var lite mer försiktig, fast glädjen och nyfikenheten glänste i ögonen på honom.


Kärran är ett blocketfynd som jag kompletterade med ett fårskinn (ludde) från IKEA. Det blev så mysigt att jag var sugen på att krypa in själv.
Imorgon blir det lite "pimpning" av vagnen sedan är vi redo för premiärturen.




Nu kommer lilleman åka som en prins till dagis.

Stadstjej blir Lantlolla via Iphone




1 kommentar:

  1. Så fina killar =) Hoppas M ser framemot färden till dagis på måndag <3

    SvaraRadera