tisdag 27 september 2011

Shoppingkväll med Topshop och ELLE.

Kvällens event var ingen höjdare. Det började med en kö som var längre än till den bästa åkattraktionen på Liseberg och med Goodiebags som tog slut! (snålt var, att du dessutom var tvungen att handla något för att få en Goodiebag!)


När de "vanliga" Goodiebagsen tog slut fanns det "extra påsar" en sådan fick jag. Inte så välfylld, men helt ok innehåll.


Rödvin i plastglas är ingen höjdare även om gratis är gott ;-)


Vart fanns tilltugget?


Men sälskapet jag tog med mig var fantastiskt, musiken (dj'n) var grym och alkohol fanns det gott om.


Kvällen slutade med att jag inhandlade ett nytt nagellack till samlingen...


På tåget hem överraskades jag av mänsklig vänlighet. När jag skulle betala med mobilen var 3 nätet nere & en urgullig tjej erbjöd sig betala min biljett! Hur ofta händer nått sånt?! Nu hade jag som tur kontanter men blev rörd/glad över att det finns snälla medmänniskor.

Stadstjej blir Lantlolla via Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar