tisdag 6 september 2011

Istället för Café Opera

Sitter på stationen och äter min sega fralla. Har just lämnat en gråtande plutt på dagis (när blir det lättare? Gör ont i hjärtat).


Idag var jag bjuden på bloggträff på Café Opera, men hade ingen möjlighet att åka upp till Stockholm (tyvärr, hade gärna varit där).

Istället sitter jag på Pressbyrån och smuttar på en besk kaffe i väntan på att småstaden skall vakna.
Idag skall det bockas av flera ärenden på "the to Do list".


Stadstjej blir Lantlolla via Iphone

3 kommentarer:

  1. Hade också härna varit på Café Opera idag, men sitter liksom du fast på västkusten ;-)

    Snart blir det lättare att lämna!

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att det blir lättare snart =)
    Vi får hoppas på mer bloggevent även här på västkusten.

    SvaraRadera
  3. Gumman, det blir snart battre. Han maste vanja sig vid manga nya intryck och manga nya kompisar(!) bara. Det blir battre, jag lovar.
    Bade du och mosters alskling ar fighters, det vet jag.

    Langtar halvt ihjal mig efter er!
    /"- Baby!"

    SvaraRadera