söndag 4 april 2010

What comes up must come down

(När det var dags för Tapasen att komma ut)


I Spanien fick Bebis ”Tapas på burk” kryddigt spanskt för bebisar. Detta mottogs med glädje och smaskande.

Men allt som äts upp skall ju också ut…...


På planet hem, just när vi lyft för att flyga i tre timmar) Då var det dags!


Bebis satt i mannens knä och så brakade det till. Stanken gick inte att förneka……

och givetvis skulle jag aldrig låta min lille älskling sitta med bajsblöja så länge.

Problemet med lågbudgetflyg är att de inte har skötbord. Och ni vet ju hur trång en flygtoa är.


'Här gällde det att tänka smart och agera snabbt!

Fram med blöjor, våtservetter etc.

Framför oss fanns tre tomma VIP-säten. Hrmmm, skulle jag…

(vet ju att mannen inte hade vågat) Skit samma tänkte jag! Nu gör vi detta. Ursäktade mig för spanjorskan intill som fått ställa sig upp flera gånger p.g.a. oss

tog bebis o blöjor. Hoppade upp på raden framför och agerade snabbt.

Ohhh, det var Tapas big time!.... hahaha. Vad gör man inte i nödlägen. (kommer inte äta Tapas på ett bra tag i alla fall)

Langade över en nybytt bebis till den generade mannen och gick iväg med blöjan (spanjorskan intill såg skräckslagen ut när jag kom tillbaka) ”tokiga svenskar”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar