lördag 5 februari 2011

Viva España


Igår kom vi hem från Stockholm (har inte hunnit packa upp allt ännu). Idag packar jag för fullt för imorgon åker Bebis och jag till mormor & morfar i Spanien. Det ni! Det är vad jag kallarMomma Deluxe” ;-)
Låter superflashigt men fick tag på riktigt billiga biljetter (thx heaven for that! eftersom mammadagarna snart är slut)

Men hur glad och resfebrig jag än är kan jag ändå inte låta bli att Oroas av att flyga 3½ tim SJÄLV med Bebis. Det är fullt upp när mannen och jag flyger med honom så att imorgon klara av detta på egenhand innebär att jag kommer behöva en grymt bra deo och några lugnande. Hahaha, nej skämt å sido. Men jag slår vad om att han kommer ”Bajsa Big Time” på planet :-/

Enklast kanske hade varit om jag packade ner Bebis oxå. Nej just det, jag har ju bara handbagage med mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar