tisdag 22 februari 2011

Tävling Bambino


Så var det dags för TÄVLING! Jag har fått några ”Äta-Kit” från BAMBINO som jag lottar ut här på bloggen.
Reglerna är "de vanliga", så här gör du:

*Följ mig via Bloglovin (klicka & registrera dig) (=1 lott)
*Länka med bild i din egen blogg (=2 extra lotter) "Jag är med och tävlar om ett Bambino-set hos ”Stadstjej blir Lantlolla”
Självklart kan du tävla även om du inte har någon blogg. Lägg då upp länken till detta inlägg på din Facebook.
(ju fler lotter desto mer ökar dina chanser att vinna)
Se till så länkarna fungerar
Totalt kan du alltså få 3 lotter.

Skriv i din kommentar (här nedan) hur många lotter du deltar med.
Du kan delta fram till söndag 27/3 Lycka till!!!

1 kommentar:

  1. Jag vill tävla om detta och har 3 lotter då :)

    http://foreigncurrency.blogg.se/?tmp=25120833
    Jag följer dig med BlogLovin.
    Jag heter Susanne Elmbro på fb, har inte hunnit byta ännu bara.

    SvaraRadera