söndag 20 februari 2011

Big Brother & lite Zumba


Har just kollat klart första avsnittet av årets Big Brother & skall nog erkänna att en viss nyfikenhet väckts. Mannen gick och la sig. Han sa at han var för gammal för såna program.
Vi får väl se hur detta utvecklas (både programmet & mitt eventuella TV tittande).

Som jag skrev tidigare så är jag frustrerad över att jag inte fått tid att skapa på länge. Detta har
tagit sig i uttryck att jag i helgen lagat middagar, bakat äpplepaj & gjort hälsosallad (även kallad 2-veckors sallad).
Imorse var jag så duktig att jag bakade jag thekakor till frukost. Inte illa med nybakt bröd till morgonkaffet.
Sedan kom systeryster & hennes kille på besök, de hade med sig Zumba boxen som jag skall låna. Jag har ambitioner med detta får se vad det leder (hoppas att de inte slutar i soffan i alla fall). Införskaffade ju även MBT skor i vintras men de har jag ju inte kunnat använda ännu eftersom det är glashalt ute (skulle snarare behöva broddar).
imorgon skall Bebis & jag skaka våra rumpor ikapp till Zumba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar