onsdag 23 mars 2011

Vuxenhäng & lite Shopping

Det är inte helt lätt att göra sig inordning med en busig 17-månaders i hasorna. Så när Bebis tog en powernap passade jag på att måla naglarna. Lite piff måste man ju vara =)

Men annars är det nästan alltid samma stress när vi skall iväg någonstans. Det är inte helt lätt att kladda på lite maskara på fransarna när man samtidigt motar bort bebis från toastolen som han gärna ”matar” med allt som kommer i hans väg.

Fick ett råd från en vän som sa att hon lät sin son leka med vatten i handfatet medans hon sminkade sig. Ingen dum idé, skall pröva det nästa gång.
Igår var Bebis och jag en sväng in till ”stan” på en ”lekdate” & lite ”vuxenhäng”. H som är en mer erfaren morsa hade köpt med sig take away kaffe till oss (lovely).
Hennes två sötisar lekte för fullt medans min Bebis mest ramlade på rumpan. Lite jobbsnack och mycket fart och fläkt.

Sedan blev det lite shopping och jag fyndade dessa grymt snygga Boots på Din Sko.
I vanliga fall blir det alltid att man shoppar till Bebis (för det är så kul).
Sedan jag blev mamma har mina shoppingvanor helt klart förändrats Jag Glömmer av mig själv ibland/Oftast och shoppar mest till Bebis.
Men igår unnande jag mig i alla fall dessa fina boots.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar