tisdag 22 mars 2011

Smart Second hand-shopping till Barn


Till helgen skall jag gå på Barnmarknad. Det är ett kul, miljösmart och fynd-tätt sätt att köpa kläder till barn. Just denna barnmarknad är två gånger om året och riktigt bra.
Jag köper ofta secondhand till Bebis. Mindre gifter, fina nästan oanvända kläder till liten peng och man kan hitta annorlunda tuffa saker/kläder som ingen annan har.

Föräldrar och barn är mer medvetna idag och attityden till ”begagnat” har ändrats drastiskt bara de sista 10åren. När jag började köpa kläder i Vintagebutiker som tonåring rynkade mina föräldrar och andra på näsan. Idag är loppisar, auktioner och begagnatsidor jättevanligt och otroligt poppis.

Vill passa på att tipsa er om dessa två fina Guldkorn som jag hittade på Loppi. Ligger ute till försäljning just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar