tisdag 1 mars 2011

Många "projekt" i luften

Gör Tusen saker samtidigt. Tusen kul (för en gångs skull) saker samtidigt.










Skissaridéer till Bambinos napp design tävling, skissar på idéer till de fjorton målningar jag kommer sälja här på bloggen i vår (igår var jag och hämtade alla canvas jag beställt).
Är samtidigt inne i en ”laga mat” och ”Baka
period (kan liksom inte sluta). Nått måste skapas varje dag.
Fotar objekt som jag skall lägga upp på tradera. Här skall det säljas bebiskläder ;-)
Skriver ett & annat blogginlägg.
Planterar inomhus.
Utöver detta tar jag hand om Bebis & Vovve dagarna i ända.
Inte undra på att dagarna går för fort. Tittade på klockan igår och plötsligt var den 23.30 (neej! Vet ju att min lille älskling inte sover längre än till 07.00).

Resultat: Är en tröttis-mamma idag! Med många (projekt) "bollar i luften"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar