torsdag 17 mars 2011

Är något på gång?

Nu Äntligen somnade Bebis. Är det inte typiskt, när man småplanerar göra något på kvällen så vägrar Bebis sova (det slår aldrig fel) Det är precis som om han känner på sig att nått är i görning. Om mannen och
jag planerar filmkväll tex Då Vägrar han sova!


Ikväll hade jag tänkt passa på att ta ett bad, unna mig ett glas rött och läsa senaste nr av Mama. Det kunde jag ju bara glömma! efter fyra timmars kaos med Bebis insåg jag att det tyvärr var kört :-/ Onsdag, Torsdag och fredag spenderar Bebis, Vovve & jag i stan.



Schemat är fullspäckat och jag njuter av att andas stadsluft.





Förutom att träffa alla underbara människor planerade jag även ett bad. Visst jag har badkar hemma MEN, badkaret hemma går inte att använda. Varför? (hör å häpna) Jo, mannen använder det som biltvätt!! Han tvättar racerbildäck i badet ( not fresh!)





Så, jag såg verkligen fram emot badet som nu då inte blev av. (angående badkaret/biltvätten = to be continued)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar