fredag 11 mars 2011

Iphone, Leon, tacos & fredagsmys

Inget bra att äta tacos innan man öppnar nya Iphoneförpackningen. Självklart tvättade jag händerna ordentligt först men kändes som det inte riktigt räckte.
Hur som, visade det sig att det inte spelade någon roll i alla fall. När jag väl kickade igång min nya ”Bebis” så gick hon bara på kinesiska så vi kom inte riktigt överrens!

Sååå typiskt OCH eftersom jag väntat med att öppna min nya darling så hade givetvis kundsuporten redan stängt. Såå Typiskt!

Satte mig frustrerad i soffan och så började ”Leon” - Kärlek! (Luc Besson rules, så är det bara ) YES, men mannen tycker obviously att den är/var för pretto och suckade. Så jag ”offrade” mig och satte mig vid datorn igen. ”Nerdish i know”
Nu är det Spotify (old School) och Iphone-kunskap som gäller.


Nu på sena nattimmarn lyssnar jag på counrty (belive it or not) men lyssna på detta vackra stycke som A delade med sig av.
http://open.spotify.com/track/3VCYsV7MaLoytzPCoTTHbg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar