lördag 4 juni 2011

Vi gjorde DET

I veckan gjorde jag DET! Jag köpte "koppel" till Bebis.


Det utlösande var när när vi var inne i stan och bebis snabb som en blixt störtade ut i vägen. Jag tänkte, nä nu är det dags!

Hade funderat på det länge och med humor kollat läget hos vänner och förstått att detta kunde uppfattas något kontroversiellt. Men så efter en ganska jobbig månad faktiskt. Riktigt mycket trotts utbrott och spring i benen (läs springa iväg från mamma i " farliga" situationer). Så var det nu dags.

Frågade först om de ens hade barnsele inne i butiken. Det Visade sig att den lokala barnaffären hade sju olika selar! Min andra fråga som jag klämde fram med lagom dos ångest
- om jag e en dålig förälder och om någon verkligen köper selarna. Skrattade bara biträdet åt. Det visade sig att alla som köper sele frågar exakt samma frågor!
Och ja! -De säljer många selar varje månad (phew).

Stolta gick en mamma och en Bebis ut med Houdini-selen i Bebis hand. När vi kom hem skulle vi "test köra" selen





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar