onsdag 1 juni 2011

Ut ur vovve kom ......




När livet är tufft mot en är det viktigt att se de små ljusglimtarna och glädjas åt dem.
Här är mina små glimtar..



Var ute på kvällspromenad med Vovve igår kväll. När det var dags för honom att göra "nr 2" fick jag mig en riktig överraskning!


Ut ur vovve kom Bebis Bajsblöja!!
Hur, varför och när detta hände har jag ingen aning om, men tänkte att det där måste vara recykling på hög nivå ;-)

Tänk vilken miljösmart vovve jag har!


Tidigare på dagen hade jag kommit på Bebis mekandes i pappas oljespill. En lycklig & busig kille fick sedan hoppa i badet <3

I skrivande stund gör mannen sommar-recond på våra cycklar & Bebis cyckelstol är nu på plats.


Ett steg i rätt riktning mot hälsosammare vanor.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar