onsdag 23 juni 2010

Baby-Vintage i Köpenhamn

KÖPENHAMN I BILDER


I helgen var Bebis och jag i köpenhamn.
Jag har alltid älskat den staden. När jag bodde i Malmö (oj, över 10år sedan nu) så åkte jag över till Köpenhamn nästan varannan helg. Som vanligt spanade jag efter coola VitageButiker (fast denna gången med en liten annan inriktning). Baby Vintage!
Resan slutade med en hel del riktigt fina fynd och en barskrapad plånbok.



En av de fina plaggen från Hjort, Sykit i supersött plåtskrin, Babycup




En Briomyra, En jacka från MOLO, ABC klossarna jag letat efter länge

Ja, det blev en del shopping (detta var bara ett litet smakprov)

Ett av inköpen blev denna Barnvagn som jag fick panik köpa på Blocket eftersom jag inte hade någon vagn med mig. Men nu är den "Sommarstugevagnen" (så slipper vi ta med oss vagnen i bilen när vi åker ner till Skåne.





1 kommentar:

  1. du kunde lånat vagn, ju! är du mkt i Skåne? Hör gärna av dig! - Linda Walldoff

    SvaraRadera