söndag 13 juni 2010

Pysselmamman är igång igen



Allt regnande gör att man inte kan vara ute och eftersom jag inte är personen som har ro att sitta still framför TVn så har jag dragit igång massa projekt igen (till min pedantiske mans fasa) Fast han kan inte klaga eftersom han ändå aldrig är hemma (i helgen t.ex. är mannen och ”leker” racerstjärna! Men jag är inte bitter inte. Ohh no! för jag har just slängt in min hemmabakade pizza Provençal i ugnen och njuter nu av ett glas vin medans vovve & bebis ligger intill varann i soffan och sover ♥

Så, vad är det nu som jag dragit igång med kanske du undrar? Just nu håller jag på med en barnkammarskylt till bebisens dörr, piffar upp några gamla tidskriftssamlare, syr om några av mina gamla coola bebiskläder från 70-talet (kommer bli grymt snyggt på bebis) och försöker styra upp mys/läs-hörnan som jag ännu ej slutfört (bilder på detta kommer inom kort).
Fick inspiration till att pyssla både från det dåliga vädret men även från en underbar vän som dragit igång sin skapande ådra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar