fredag 11 juni 2010

En regnig dag


Regnet öser ner (och har gjort det de senaste dagarna) en perfekt och giltig ursäkt till att faktiskt ta en stund framför TV:n med Bebis och titta på en av de bästa TV-serierna ever!
Cashmere mafia”.

Så vad händer när man bryggt en perfekt kopp kaffe, krupit upp i soffan, har för en gång skull en lugn son och startar DVD:n
LJUDET fungerar INTE! och jag vill understryka att det är INTE jag som är oteknisk. Skiten fungerar helt enkelt inte. Okej, vad gör jag nu tänker jag?! Efter att ha försökt med allt inser jag att det är kört. Men eftersom jag nu bestämt mig för lite soffmys får det väl bli ”Efter tio” med Malou istället. MEN Givetvis fungerar plötsligt inte heller dekodern denna dag!

Ringer mannen till jobbet (och ja, jag vet hur tjejigt, ynkligt det är! Lovar att om det är någon som tycker det, så är det jag!) Vad svarar han då . . .
- Den gör så ibland! Jaha! Alltså det finns inget att göra åt saken.
Nu hade ju ändå mitt kaffe kallnat, bebis blivit otålig och jag satt obekvämt i soffan på en hög av kontroller (för vi har massor av nån anledning). Suck!

Så var den mysstunden framför TV:n bortblåst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar