söndag 10 april 2011

Nu är det kaos här i vårt hus. Köket det finns ej hopp trallalalalaa



Den här helgen har varit riktigt produktiv. Mannen och jag har rivit ut hela köket, rivit mosaik och rivit upp fyra lager golv. Nu är det spartanskt som gäller. Matlagning är bara att glömma.


Vårt tillfälliga kök består av en vattenkokare staplad på kaffekokaren som i sin tur står på mikron och detta inne på toaletten i entrén.



Känns lite omständigt och jobbigt från och till, men vi försöker se det från den ljusa sidan:

- Det är inte alla som har doften av nybryggt kaffe på toaletten ;-)



Min främsta uppgift i helgen har var att dra ut tusen enorma spikar ur betonggolvet! Mannen tyckte det var en passande uppgift för mig!?

Efter att ha gått omkring dubbelvikt och dragit spik i en hel dag lovar jag att kroppen är mör.

Nej nu skall jag stappla in på toa och koka lite välling till Bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar