onsdag 29 december 2010

SpontanShopping & Mellandagsrea

Längtar ut efter att ha varit hemma så länge.


Vill också mellandagsshoppa ….
Men tack och lov för nätshopping!! Och visst finns det verkliga fördelar med att handla på nätet också. Detta året slapp jag trängas med svettiga tanter, jag slapp bli smittad av någon vintersjukdom och ändå har jag fyndat.







Nu väntar det två paket på posten till mig (eller ja, här på landet hämtar man ut paketen på macken). Det ena paketet är från Bubbleroom (till mig) och det andra från Polarn o. Pyret (Dagiskläder till Bebis).

MEN IRL-shoppande är klart bäst. Adrenalinet, de verkliga fynden, det trevliga shoppingsällskapet, spontanköpen av vackra nagellack och spänningen när man kommer hem och upptäcker vad som finns i kassarna man har släpat med sig hem (för hur ofta är det inte som man faktiskt inte riktigt kommer ihåg vad man köpt så det blir spännande på nytt att gå igenom fynden).

Och om det nu är så att det sitter någon kille eller man där ute och läser detta,
- Jag vet att du inte förstår (det är ok) It´s a girls thing ;-)



Gott Nytt År på er vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar