fredag 9 december 2011

Lyxig BF helg

Mannen och jag är påväg ner till Köpenhamn. Vi spelar musik på hög nivå (inga känsliga barn- eller hundöron att tänka på).


Utanför bilen viner stormvindar. Lille M och vovve är hos mormor & morfar denna helgen så vi passar på att "lyxa till det" och åker till Köpenhamn.


Men först ett stopp efter vägen, jag ville göra naglarna. Gick till en salong utanför Helsingborg där jag varit tidigare och fick tid hos en man! (jag är inte sån, men lite förvånad blev jag) och aningen nervös när jag såg hans naglar... Grova och smutsiga.
- OMG tänkte jag, typiskt min otur.
Men han var en sann Hantverkare och struntade i om han kladdade ner sig själv men månade om perfektion på sin kund. Blev riktigt impad.


Fina blev dem, eller hur!? Bara lite svårt att skriva på iphone med dem ;-)



Stadstjej blir Lantlolla via Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar