fredag 23 december 2011

Jag har Superkrafter

Äntligen stupar jag i säng efter en tuff dag. Just nu känns kudden som den skönaste kudden på jorden.


Har idag utsatt mig (& min son) för det dummaste en småbarnsmorsa kan göra.
Jag har panikhandlat julklappar i 5 timmar! med min trotsiga 2åring (tror säkert jag gick ner 1 kg i svett).

Skakig som ett asplöv, trött, sliten och utpumpad så kände jag mig redo för psyket när jag mötte upp mannen. Kände att det skulle bli underbart att få em stund för mig själv medan jag slog in klapparna, men icke!


Då skulle mannen iväg och handla klappar (ensam & i lugn & ro).
Så det var bara att bita ihop. . .

Nu när jag de senaste 6 timmarna här hemma har fortsatt dagen med matning, underhållning, blöjbyten, paketinslagning i kaos, packning av mina, plutten och vovves saker inför morgondagen och en utdragen grinig nattning. Så förundras jag över mina egna superkrafter!!


Stadstjej blir Lantlolla via Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar