tisdag 13 december 2011

Fnasig & torr om vintern?

Blir ni också torra och fnasiga på vintern? Det blir jag. Framförallt tycker jag att man märker hur händer och ben blit torra och tråkiga. Därför blev jag så glad när det kom ett paket med
Locobase REPAIR från Buzzador.



Krämen visade sig funka utmärkt även på nariga små 2 års kinder. Lille M blev nyfiken när jag satt och smörjde in mig och jag kom på att jag kanske kunde testa krämen även på honom.

Alla småbarnsföräldrar vet säkert vad kyla, lite dreggel, snor och tårar gör med barnens kinder och hakor. Om vintern brukar Lille M få nariga kinder när han är ute och leker. De är torra, varma och svider för plutten när han kommer in igen.



* Jag smörjde in både mig själv och min 2 åring varje kväll under en vecka.

Resultat: Mina händer och ben är som på sommaren (mjuka) och min sons kinder är mycket bättre än tidigare.

Såhär skriver Locobase själva om krämen:
"Locobase® REPAIR är en specialkräm som snabbt och effektivt reparerar torr och sprucken hud. Till skillnad från många andra krämer som lägger sig på hudens yta och nöts bort på ett par timmar, tillför Locobase® REPAIR hudidentiska barriärfetter som tränger ner i huden och frigörs när det behövs. Krämen verkar direkt vid applicering och upp till 24 timmar. Fri från parfym, parabener och färgämnen men full av sådant som gör huden glad"




Vill du pröva Locobase REPAIR?

Jag har några provtuber (5g) om du som läsare också vill pröva krämen. Skriv i så fall en kommentar nedan och maila till: hannawolter@hotmail.com

Stadstjej blir Lantlolla via Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar