onsdag 3 augusti 2011

På schemat idag (när Bebis sov middag):
* Göra en 2-veckors sallad
* Skriva listor
* Fixa tvätten
* Rensa ogräs
* Laga lunch
* Sortera räkningar
*Åka till IKEA
* "Pyssla"
* Fixa disken med mera med mera
.
MEN efter att under TVÅ timmar försökt söva en grinig Bebis så gav jag upp. Han vägrade sova middag.
Resultat: har inte ens hunnit med en fjärdedel av allt jag skulle hinna med utan

har agerat klätterställning åt en gråtande trött Bebis hela dagen!

Nu har hjärtat Äntligen däckat (tyvärr hann jag inte ens ge honom välling).
Här sitter jag....
helt slut & ganska frustrerad efter en riktigt "stökig" dag och det finns inte ett uns av ork kvar i mig för att ta tag i något på min "to Do list" . Så vad göra?....
Jo jag unnar mig lite "Window Shopping Online" & pysslar




Snyggaste pyssellådan, Eller hur!



Hemligt projekt ;-)



Stadstjej blir Lantlolla via Iphone

1 kommentar: