fredag 19 augusti 2011

Dagis kittad kille

polarn & pyret hittade jag denna fina cardigan igår.
Inne på skoaffären sålde de på mig ett par fina och praktiska "övergångskängor" (rejälare är sneakers men inga varma vinterkängor. ett mellanting)

På pop köpte jag även ett par stövlar till lille M.
Mina kära föräldrar köpte ett rejält regnställ & en söt retro ryggsäck till dagisstarten.

Märkte att det blev väldigt pojk-blått till både min förvåning & besvikelse (Vill gärna se mig som någorlunda genus befriad). Så det blev en investering i röda & gula toner ;-)

Dagisfynd - Tretorn stövlar


Loppi hittade jag de här fina fodrade gummistövlarna och på hm en uppsättning "dagisstrumpor" (vill ju inte att plutten skall gå omkring och vara kall eller blöt om fossingarna).
Stadstjej blir Lantlolla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar