måndag 27 september 2010

Postorder shopping – en mammas bästa vän



Nu har jag insett det. Om jag trodde jag var hooked på nätshopping innan jag flyttade till landet och fick bebis så är det inget jämfört med nu! Och jag som trodde jag hade full koll på näthandeln har förstått att ”det finns så mycket mer där ute”.



Med ett stundande 1års kalas ser jag att man inte ens behöver gå utanför dörren (Om man nu av någon anledning inte skulle vilja det). Där finns tårtor, presenter, muffinskit, muggar och fat i matchande mönster, underhållning, kläder, lekar –ja allt man kan tyckas önska sig.

Och för alla mammor med lite glåmig och trött hud finns ju de härligaste smink och pampering shops ute på nätet. Själv har jag fastnat för http://www.accessora.se/


Så till mitt (eller bebis) senaste Fynd
En jättesnygg Byxa och tröja i ett
Byxor med knäppning i grenen – kan vändas upponer och förvandlas till en tröja. I ekologisk bomull med långa vikbara muddar.
En fantasifull kollektion designad för Ellos av Karin Lindahl.
De var verkligen hur fina som helst. Kul och lekfull design, skönt material.

Mer sånt här babymode önskas =)




Några andra trevliga shopping ställen:
La Redoute
Ellos
Victoria's Secret
BlueBox

Bubbleroom
Måleributiken
House of Hedda

Babyroom
Panduro (är ju pysseltokig)

Vart shoppar du?

1 kommentar: