torsdag 16 september 2010

När blir nyfikna pojkar ointresserade män?



En klassiker är väl när vi tjejer håller upp två svarta klänningar och frågar killen/mannen vilken vi skall ha på oss.
De flesta män säger garanterat
- Ta den svarta
!!!!??? Jag säger bara en sak, MÄN! (visserligen har vi kvinnor i vår tur oftast redan bestämt oss för vilken vi skall ta, men frågar bara för saken skull).
Tror killar på allvar att de kan ”lura” oss och låtsas vara intresserade utan att vi skall märka? Och När förvandlas de intresserade småpojkarna till ointresserade gubbar?

I förra veckan var jag på Freeport med Bonussonen och Bebis. Eftersom jag vet att Bonussonen (8år) gillar att vara delaktig och är intresserad av färg & form så tänkte jag att han kunde få välja vilket nagellack jag skulle köpa.

Jag håller upp tre röda nagellack (olika röda toner) och frågar honom om han kan hjälpa mig att välja nyans. Lojt, tittar han knappt upp och säger
- Ta det röda
VA!?
Denna lille plutt som tidigare varit intresserad av allt!
När blev bonussonen en ointresserad kille?
Så vad blev det för nagelack? Essie, Lollipop
(kan verkligen rekommendera det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar