fredag 3 september 2010

Hundpass och Loppishelg



Pass till vovven
Igår var jag med Vovven hos veterinären igen. Han skall få ett eget pass =)


Men det tar lång tid innan allt är klart och en hel del sprutor och pengar går åt. Fast det är värt besväret, nästa år kommer vovve kunna följa med oss på spontana weekendresor utan att vi behöver besvära folk med hundvaktsproblem. Det kommer bli kanon och nya spännande upplevelser för vovven.


Loppis
Idag har det varit fullt upp med loppis förberedelser. Prismärkning, packande och några promenader ner längs ”memory lane”.

Imorgon är det nämligen dags för ”Sveriges största loppis” på IKEAs parkering och jag tänkte försöka göra lite business ;-) Men, läste i GP och lokaltidningen att det tydligen är en riktigt stor loppishelg i Göteborg så man får nog räkna med konkurens a´ la big time tyvärr :-/

För att göra det bästa av saken försöker jag i alla fall vända mig till en målgrupp och inte spreta allt för mycket i mitt försäljningsbås.

Helgens inriktning: Barn =) och allt som följer därtill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar