fredag 13 maj 2011

sjuka män ;-)



Weeha!
Tänk vad lite som behövs för att en trött morsa skall lysa & få ny energi!
Var på Systembolaget idag och fick återigen visa LEG!? Yes! Är man 30 är detta smickrande & lustigt.

När jag sedan studsade in i bilen med ett stort leende & förklarade för min man vad som just hänt, funderade han på allvar om det var dags för en ansiktslyftning för hans del.
(40års- krisen närmar sig med stormsteg).

När jag ändå pratar om min man (& män i allmänhet).
Ni vet hur män är när de har feber eller lite hosta "de är SÅ sjuka" ;-)

Då kan ni bara föreställa er hur Sjuk min Man är nu. Han hälde nämligen 100c pastavatten över sin fot!
(Min härliga far frågade om mannen inte hade ett durkslag eftersom han använde tårna istället för durkslag ;-) asg

MEN, som om inte detta vore nog trampade mannen idag på en bräda med en spik som gick rakt genom foten! aouch!



Till min fråga:
- Gissa hur sjuk min man är nu?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar