lördag 27 mars 2010

Saker ni inte visste om mig. . .


* Jag har fobi mot döden och att spy

* Jag skriver upp saker i min Filofax EFTER att jag gjort dom (om jag nu missat fylla i dem eller
om jag gjort något spontant).

* Jag dubbelkollar ofta om jag stängt min handväska, ställt väckarklockan eller satt in mitt visakort i plånboken.




* Smygtittar på Jeopardy, vem vet mest och vem vill bli miljonär (sitter förtjust och studsar i soffan och ropar ut svaren) Alltid lika spännande!


* Som barn sa min fröken till min mamma att ja
g dagdrömde lite för mycket. Det gör jag fortfarande lika mycket (enda skillnaden är att jag lärt mig göra två saker samtidigt).

* Jag njuter som mest när jag sippar på ett glas rött och målar i olja med njutbar musik i högtalarna.


* När jag var 20 år fick jag erbjudande att jobba på en radiostation i San Fransisco men fick tacka nej eftersom man var tvungen att vara 21år för att få arbetsvisum.

* jag har riktigt ”gröna fingrar”

* Har fått högsta betyg i filosofi.


* Är urdålig på att städa, diska och dammsuga.

* A
vskyr tillgjorda människor, ytliga möten och falska personer (själv är jag alltid brutalt och FÖR Ärlig)

* Jag får panik av hotel-bäddade sängar. De stoppar in allt så prydligt och tajt så man inte kan röra sig (men jag njuter såklart av de mjuka nymanglade lakanen).

* Tycker är den godaste doften är apelsinblomma,

kaffe den godaste drycken, sockerärta den mest välsmakande råvaran, porterstek den godaste rätten och varm sand mellan tårna den skönaste känslan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar