måndag 8 november 2010

Walk in Closet

Nytt projekt - jag skall göra min egna lilla Walk-in-Closet

När katten är borta. . . Mannen är borta denna veckan så jag tänkte passa på att ”ta” hans garderob & hänga hans saker i min.
Idag har mannen en liten klädkammare och jag en garderob MEN han behöver inte lika mycket utrymme som jag och jag har bara EN garderob.

Lite inspiration och drömbilder….fast mina förutsättningar är ju inte riktigt samma.
Jag har endast en golvyta på ca 1½ kvm med snedtak.










Men Carries Walk-in-Closet var faktiskt inte så stor den heller, utan ganska liten och det är väl en garderob som de flesta kvinnor drömt om ;-) så … Jag hoppas att inte min Mr Big blir allt för upprörd utan ser det positiva i min kupp (nu kommer ju inte mina kläder ligga i drivor överallt för att de inte får plats i garderoben).


Dag 1, första etappen
Rensade ur min överfulla garderob, började tömma mannens garderob.
Längre hanns tyvärr inte med eftersom jag har en vild 1åring som vill klättra på allt och är extra hängig eftersom han har öroninflammation.

Imorgon lovar jag lite ”före” bilder från projektet-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar