tisdag 16 november 2010

Bilder - Före och efter

Walk in Closet - Före & efter

Väggen med "den dolda dörren" före och efter. Målade dörren i samma färg som väggarna, placerade dit en hög byrå (färgen heter Kakao).









Valde att behålla skenorna men tapetserade hyllorna i vackra tapetprover som jag köpt på Måleributiken (kostar runt en hundring för 4st provbitar á 1m)
Tanken var från början att tapetsera hela garderoben. Men när jag insåg hur svårt det var att riva bort "pizzeria väggen" blev det tapeter på hyllorna istället.




Golvet fick en "heltäckningsmatta". Köpte en vanlig matta på IKEA som jag skar ut i rätt storlek med mattkniv. Mycket skönare underlag att sesta kackskor på eller strosa runt på barfota ;-)

Taket målades om vitt.
En av de omtapetserade hyllorna får vara accessoarhylla tills min nya smycke/scarf/accessoar-hylla är färdig.











Projekt - Accessoarhylla
Guldfärg, vackra tapeter och spetsduk i plast är vad jag än så länge hunnit med när jag "pimpar" det gamla skåpet.




1 kommentar:

  1. oh vad fint det blir=)
    &
    ooh yes=) jag kan kommentera!!! =)

    SvaraRadera