onsdag 12 oktober 2011

Han vet när han ligger illa till

Det kom ett blomsterbud! Åh vad glad jag blev =) och även om jag inte visste med säkerhet att det var ifrån mannen, så misstänkte jag det.


Inte för att han brukar köpa blommor till mig (för på det planet är han en "typisk man" & gör det aldrig av romantiska skäl).
Nej, jag misstänkte mer att de var från honom pga hans dåliga humör... Och jag hade rätt



Tur för honom kan jag säga!
Det kunde inte kommit lägligare liksom. . .

Medans mannen bor på lyxhotell. Sitter hans familj hemma och fryser i ett nedgånget hus med endast 16c innomhus!.



, är jag så lättköpt att jag låter mitt hjärta värmas av en bukett blommor?
JA, det är jag (den här gången)


Det är en skön känsla i magen nu äntligen.

Tack älskling




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar