torsdag 27 oktober 2011

Datorkrångel, Teknikstress & Telefonköer

Det är helt otroligt. Skrattretande faktiskt och riktigt knäckande!



Just som jag skrivit ett låångt inlägg om min riktigt dåliga dag. Om datorstress, vårt teknikberoende samhälle, om osunda livsval, reflektioner över livet, grubblerier och min dator som kraschat när jag behövde den som mest. Just när jag är klar & nöjd med hela inlägget (som jag skrivit på mobilen). Då kraschar mobilen och allt jag skrivit under senaste timmen bara försvinner. Så ironiskt!


När jag kände att denna dagen kanske ändå skulle kunna sluta bra (trotts allt som varit idag) . Just som jag tänkte att jag nog skulle kunna få ro i kroppen , så raderades allt jag skrivit.
Blev helt stel och svettig, sedan tomhet.... Orkar inte


Stadstjej blir Lantlolla via Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar