lördag 7 januari 2012

Men vi har det BRA!

Säg det lugn som varar I Lindköping ville jag bara vända om och åka hem! Efter ett kaosartat besök på det lokala köpcentret i jakt på jacka till Lille M. Med utbrott (från både bebis & mamma). Så följde en lika jobbig fortsatt färd mot Stockholm med en grinig 2 åring, en stressad mamma och en riktigt tjurig tweenie. Livet har varit bättre om man säger så!


Storebror & Lillebror på äventyr


Men nu, just nu i skrivande stund så ligger jag äntligen i ett varmt bad och sippar på en kall Mariestad i min (lugna) ensamhet.


Vi bor på ett riktigt fint hotel (där till o med Vovve fick sin egna säng). Vi har varit och ätit gott (fast om sanningen skall fram var det en middag med en pinsamt gastande 2 åring), jag och lilleman har badat ihop och nu ligger jag kvar här själv och njuter av lugnet medan killarna "brötar" runt där ute.


Vi har fått ett mysigt familjerum som till o med har ett "skötbords-rum".


9 åringen sitter fast i sin mobil.


2 åringen busar runt.


Vovve fick sitt egna "porslin"


Stadstjej blir Lantlolla via Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar