torsdag 5 januari 2012

Får man sakna reklam?

Inget på tv ikväll så det fick bli en film istället.


Bridget Jones 2 (en klassiker!). Till min stora förvåning gick mannen med på det utan att gnälla en enda gång! Det måste vara kärlek det ;-)


Men under filmen kom jag på mig själv, gång på gång, med att Längta efter reklampauserna!! Det är rätt praktiskt med såna där minipauser där man kan kissa, hämta vatten, kolla mailen osv Jag vet, det låter sjukt men så är det.


Fast det är klart, när en "viss tv kanal" mitt under en spännande söndagsfilm bryter för reklam, nyheter, reklam, väder & reklam. Då blir även jag förbannad. Slutar alltid likadant. Jag går och lägger mig för jag orkar inte vänta. Resultat: det finns massor med filmer jag inte sett slutet på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar