torsdag 10 november 2011

Spänning i vardagen



Idag har Lille M och jag varit hemma. Han var lite varm imorse men framförallt så har jag inte sovit för jag har så starka magsmärtor. Nu har jag haft det över ett dygn och mannen är bortrest. Känns som en lagom olustig situation.
Inte är det lätt att underhålla en uttråkad 2 åring en hel dag (när man själv inte är på topp).
Hoppas verkligen smärtorna försvinner tills imorgon så jag kan stoja runt i samma tempo som plutten.
Förutom målarstund, badlekar, bollspel ute och filmmys inne så har vi också fått uppleva spänning idag.



När vi micrade mat i eftermiddags så fick både Lille M och jag känna på hur det känns när mikron var inkopplad i ett ojordat uttag!



Nu skall jag kolla på en riktigt bra film "Slumdog Millionaire"



Två maskrosor i november...




Stadstjej blir Lantlolla via Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar