torsdag 28 oktober 2010

Bebis goes Wild and Crazy

Igår när jag skulle ut & promenera på stan kände jag att nått inte stämde. Bebis hade tryckt ner gamla strumpor i mina kängor!

På kvällen när vi gick ut och åt satt mina andra skor inte riktigt som de skulle de heller (hade mina tår växt?). Väl hemma igen upptäckte jag att någon (läs Bebis) tryckt ner ostbågar i tårna på mina finskor. Why?!

Men jag tror han är lite ”Wild and Crazy” denna vecka, för när vi kom hem från vår shoppingrunda idag drog han fram mina trosor ur smutstvätten, trädde dem över sitt huvud och gapskrattade??!! Hahahaha WTF!

Just nu tar den lille ”marodören” en lite nap och jag smuttar på mitt (pulver)kaffe.
Snart är det dags att göra oss i ordning inför kvällen. Mannen har bokat bord på ”Söders Hjärta” där vi skall möta upp hans kunder för middag.

3 kommentarer: